CRM- ЧАСТИНА програми значно полегшує та робить продуктивними всі роботи з клієнтами:
- історія взаємодії з кожним із клієнтів в зручному форматі
- відстеження зустрічей, дзвінків, переписок і звітність по клієнту
- інформація про відвідування клієнтами заходів від компанії
- воронка продажів
- лід конвертується в клієнта
- укладання угод за внутрішніми шаблонами програми з об’ємами, цінами, знижками та картками лояльності тощо, що що дозволяє гнучко налаштовувати взаємовідносини з кожним клієнтом
CRM ФУНКЦІОНАЛ в BAS ERP дозволяє:
- підвищити ефективність управління закупками
- створювати і дотримуватись стратегій взаємодій з головними постачальниками
- оптимізувати бізнес-частину компанії
- проводити поетапний аналіз результатів.
Це реалізовано такими інструментами в BAS ERP
Угоди з клієнтами — дозволяють зберігати всю інформацію про угоду від планування і оформлення до закриття і аналізу результатів
Взаємодії — дозволяють не тільки зареєструвати факт спілкування з партнером (зустріч, дзвінок), а і здійснити фактичну взаємодію надіслати SMS, email
Звіти — дозволяють проводити аналіз динаміки клієнтської бази в розрізі лояльності клієнтів до підприємства, сегментів клієнтів та ін.