Система управління закупівлями і запасами в ЕРП забезпечує менеджерів, відповідальних за постачання, інформацією, необхідною для своєчасного прийняття рішень про поповнення запасів ТМЦ, для зниження витрат на закупівлі і чіткої організації взаємодії з постачальниками.
Типова обробка завантаження даних з табличного документа для керованих форм дає можливість завантажити дані в будь-які довідкові або табличні частини всіх документів які присутні в системах.
Угода є сховищем всієї інформації про роботу з клієнтом від перших взаємодій до документів реалізації. Дозволяє швидко оформити і зафіксувати різні варіанти спілкування з клієнтом, такі як запланувати зустріч або взаємодію, написати смс або електронного листа, подзвонити клієнтові.
Комунікація дозволила добитися такого розвитку цивілізації, яке ми маємо на сьогоднішній день.
Система досить сильно вирішує безліч бізнес-завдань і необхідна, якщо кількість осіб в компанії більше трьох.
Компаніям які використовують торгових представників для оформлення замовлень клієнтів, допоможе істотно полегшити роботу типовий функціонал ERP і мобільний додаток “Замовлення”.
14 грудня Міністерством Фінансів України набрав чинності Наказ від 19.10.2018 р. №842.
Система ЕРП дозволяє вирішити проблему автоматизації всіх процесів по роботі з персоналом.
Впровадження облікової підсистеми Казначейство в роботу підприємства дасть можливість не тільки контролювати витрати коштів, а й збільшить ефективність роботи людського ресурсу.
Кожен оборот товару веде до того, що ви отримуєте дохід. Розраховувати оборотність товару необхідно для коректного формування його складських запасів, покриття можливих піків попиту, а також для розрахунку прибутковості від продажу кожного асортименту товару і планування/коригування товарного асортименту.
«План закупок» – це документ, що відображає потребу будь-якого підприємства/фірми/компанії в матеріально-товарному забезпеченні. Якщо простіше, то в ньому відображено план всіх закупівель на певний період.
План продажів – це документ, що відображає стратегію компанії на певний відрізок часу з продажу її товарів і/або послуг.
Власникам бізнесу не можна залишатися осторонь від пошуків зниження витрат. В іншому випадку справа якщо і буде приносити прибуток, то далеко не такий, про який ви мріяли.
У плані виробництва вказуються всі ключові складові загальної картини бізнесу.
Щоб налаштувати ефективну роботу, підвищити оборот товару, вийти на широкий ринок і отримати стабільний прибуток, необхідно скласти план продаж.
Стаття буде цікава тим, хто після якогось періоду часу окремої роботи баз, вирішив об’єднати їх сили і “навчити їх” передавати один одному інформацію.
BAS ERP – це вдосконалене рішення в системі координування підприємством на основі ERP.
ERP система одночасно керує логістикою і постачанням, дистрибуцією і запасами, бухгалтерськими обліками, обробкою, виставленням рахунків-фактур.
Оновні переваги впровадження управлінського обліку.