Способи зниження собівартості

19 листопада

Власникам бізнесу не можна залишатися осторонь від пошуків зниження витрат. В іншому випадку справа якщо і буде приносити прибуток, то далеко не такий, про який ви мріяли. З чого почати? З оцінки: які ділові практики приносять результат, а які ні? Пропонуємо 9 простих, але ефективних стратегій, які збережуть вам не одну тисячу доларів.

1. Позаштатні співробітники

Американські аналітики прогнозують, що до 2020 року 40% робочої сили США будуть виконувати позаштатні співробітники. Так чому б не почати співпрацювати з тимчасовою командою не колись в майбутньому, а зараз?! Так ви заощадите величезні гроші (хоча б на лікарняних листах, підвищенні кваліфікації, відпустки і т.і.). Гнучка команда, яка працює над конкретним проектом, «відгукнеться» зниженням операційних витрат вашого бізнесу, підвищить ефективність і дозволить власнику сфокусуватися на більш важливих завданнях, в той час як дрібні завдання буде вирішувати ваш тимчасовий помічник.

2. Скорочуйте витрати виробництва

Скоротити матеріальні витрати і оптимізувати ресурси – на це здатен кожен підприємець. Ось кілька рекомендацій:
• спробуйте картон, який залишився, метал, папір не відправляти в центр переробки, і звичайно, не викидати, а продати. Можливо, у вас є парочка ідей, як можна використовувати відходи для створення іншого продукту;
• подумайте над тим, чи отримуєте ви максимальну віддачу від своєї виробничої нерухомості. Здайте в оренду площі, що пустують компанії або окремій людині;
• стаціонарний офіс потрібен далеко не кожному бізнесу. Якщо велика частина вашої команди працює дистанційно, і у вас немає постійної потреби в зборі в одному місці, то і немає сенсу платити за оренду.

3. Економте на комунальних

Рахунки за воду, світло і тепло з’їдають величезний шматок вашого доходу. Вихід із ситуації простий: почніть використовувати люмінесцентне освітлення. Коштують вони дорожче, зате їх ресурс і ефективність вище. Продумайте, як ви можете перейти на енергоефективне обладнання. Якщо потрібна порада, зверніться до експертів, що спеціалізуються на енергоаудиті. Інспектор збере необхідну інформацію і запропонує шляхи скорочення споживання енергії.

4. Оновіть свої маркетингові зусилля

Звичайно, не варто відмовлятися від реклами, яка працює і приносить вам нових клієнтів, замовлення. Однак поглянути на питання з іншого ракурсу не завадить. Наприклад, клієнти націлені на роботу з тією компанією, про яку їм добре відомо. Тому є сенс розвивати мережу контактів, а ось рекламувати як раз менше. Хороші результати сьогодні приносить не традиційний маркетинг, а реклама і просування свого товару, послуг в соціальних мережах.

5. Бартер

Ви коли-небудь обмінювалися послугами з іншими компаніями? Спробуйте! Bartering приносить результати, плюс абсолютно не складний. Шукайте спеціальні сайти схожі на B2B, U-Exchange і TradeBank, де власники малого та середнього бізнесу пропонують послугу в обмін на виконання якогось завдання. До речі, це відмінний спосіб розширити ділові зв’язки і залучити потенційних клієнтів, партнерів.

6. Ефективні тимчасові стратегії

Витрачений даремно час = марна трата грошей. Мінімізувати відволікаючі фактори і допомогти вашим співробітникам зосередитися допоможуть спеціальні програми, такі як Focus Booster або Rescue Time. Не забудьте і про ПО, що відстежує використання робочого часу співробітників, часу, витраченого на різні види роботи/проектів. Встановіть розумний дедлайн для певних видів діяльності, плануйте загальні збори – продемонструйте команді, що ви очікуєте результатів і виконання роботи в строк.

7. Віртуальні технології

Особисті контакти приносять багато користі, але в більшості випадків тягнуть витрати на поїздки. Дійте в віртуальному режимі, коли це можливо, щоб скоротити витрати на бізнес.

8. Б/у обладнання та меблі

Розкішні дизайнерські дивани та столи з червоного дерева – це марнотратно і не модно. Тільки на придбання офісного обладнання та меблів можна заощадити до 60% витрат.

9. Кооперуйтеся

Об’єднуючись з іншими власниками, ви зможете розділити витрати на оптові поставки. Такий спосіб взаємодії гарний і тим, що дозволяє спільно просувати продаж товарів і послуг, ділитися списками контактів і каналами поширення.

Як бачите, зниження витрат – це далеко не тільки економія (грамотна або бездумна) на якості матеріалів або наданої послуги. Це ще й облік безлічі чинників, які не видно на перший погляд, але які дають суттєві витрати. Підійдіть до питання економії креативно, і все вийде!